lauantai 12. toukokuuta 2012

Puukansi ja kaunis fontti






Tuttuni kysyi kerran keräilenkö jotain. Vastasin enempää miettimättä että en, sillä mieleeni tuli lähinnä ne ihmiset, jotka täyttävät kirjahyllynsä posliinisilla pöllö-figuureilla. Mutta sitten muistui mieleeni, että keräilenhän mä puukantisia vanhoja "ruokatarvikeastioita", niitä pitäisi olla kolme kappaletta, mutta olen löytänyt vasta kaksi, Salt ja Mjöl. Tarjollahan niitä on kaikenlaisia, mutta kun olen tarkka siitä sarjani viimeisestä, sen tulisi olla valioyksilö. Olen toiveikas ensi kesän Juthbackan markkinoiden suhteen, sillä sieltä olen nuo aiemmatkin purkit löytänyt sopuhintaan. Juthbackan markkinat on Suomen suurin romu-, antiikki- ja rompetoritapahtuma, joka järjestetään aina ulkosalla Uudessakaarlepyyssä, tänä vuonna 17.-18. elokuuta.

Laitahan jo kesäkalenteriisi Juthbackan markkinat, niin nähdään siellä!
Riikka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olisi todella hienoa, jos jättäisit kommenttisi <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...